03/04/2017 ΣΕ Τηλεπικοινωνιών & Πληροφορικής Αττικής (Αλληλεγγύη στους εργαζόμενους στην Victus #ergnews)

Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Τηλεπικοινωνιών & Πληροφορικής Αττικής

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Χαιρετίζουμε την απόφαση της γενικής συνέλευσης των εργαζομένων στην εταιρεία Victus για 24ωρη απεργία την Τρίτη 4 Απριλίου. Δηλώνουμε την αλληλεγγύη και την συμπαράσταση μας στην απαίτηση για ανάκληση των επτά απολύσεων που έγιναν πριν λίγες μέρες.

Η εταιρεία Victus, όπως όλες οι εταιρείες του κλάδου, εντατικοποιεί την εργασία, χρησιμοποιεί την επινοικίαση εργαζομένων, μπλοκάκι, εργολαβίες. Φαίνεται οτι η εργοδοσία αξιοποιεί πλήρως το αντεργατικό οπλοστάσιο που της έχει δώσει κυβέρνηση-ΕΕ-ΔΝΤ για να κόψει όσα περισσότερα δικαιώματα μπορεί.

Τις ίδιες πρακτικές εντατικοποίησης και αντικατάστασης προσωπικού με χρόνια προυπηρεσίας με νέους με μειωμένα δικαιώματα και μισθούς αντιμετωπίζουμε και στην Intracom. Σε συντονισμό, η εργοδοσία σε όλο το κλάδο, προσπαθεί να διαμορφώσει ακόμα χειρότερες συνθήκες, να αποσπάσει ακόμα μεγαλύτερο κέρδος απο την εργασία μας.

Απέναντι σ’ αυτην την ενιαία επίθεση, η μόνη απάντηση είναι η ταξική ενότητα, ο ενιαίος αγώνας των εργαζομένων του κλάδου, η κλιμάκωση της πάλης σε κατεύθυνση ρήξης με το κεφάλαιο. Να μην πάμε άλλο πίσω απο τις σύγχρονες ανάγκες μας προκειμένου να θησαυρίζουν τα μονοπώλια.

Μπροστά στα νέα αντιλαικα μέτρα που ετοιμάζονται απο εργοδοσία-κυβέρνηση-ΕΕ-ΔΝΤ για περαιτέρω μείωση μισθών και συντάξεων, χτύπημα των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων και ελευθεριών, δεν χωράει καμία άλλη αναμονή. Πρέπει εμείς οι εργαζόμενοι να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας, να βγούμε στην αντεπίθεση.

Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας

Απαντάμε με Πανεργατική Πανελλαδική Απεργία

Συμμετέχουμε στα συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ

την μέρα συνεδρίασης του Eurogroup

Παρασκευή 7 Απρίλη, Ομόνοια στις 6.30μμ.

03/04/2017

Advertisements